fredag 25 mars 2011

Våfflor

Ni har väl ätit våfflor idag?! Det har jag, två gånger :) Fick våfflor på jobbet som fredagsfika och så gjorde vi givetvis våfflor med barnen i eftermiddags. Våfflor är lite av en favorit hos mig så denna dagen är det bara att njuta.
Ni får förresten inte missa att Björn kommer ha extraöppet på sin marknad på söndag! Jag kommer vara där fast vi ställer till med fest på lördag kväll, så bra är det :) Jag lägger ut mer information och bilder från marknaden i morgon bitti. Missa inte det, och boka redan nu in söndag klockan 11-14.

Nu ska jag kolla på finalen i Let´s dance. Har faktiskt inte följt programmet denna säsongen, vi tittar väldigt lite på tv hos oss, men finalen måste man ju se. Och kanske de där chokladkakorna som jag köpte för att äta under min gräsänka-vecka åker fram :)
Trevlig start på helgen alla!

Inga kommentarer: