tisdag 15 mars 2011

Tjejträff på Björns marknad

Idag har jag varit med ena sonen på sjukhuset hela dagen för kontroller, så något jobb har det inte blivit för min del idag. Eller ja, eftersom jag är lärare måste jag ju jobba fastän jag är ledig för morgondagen ska planeras iallafall.
Efter sjukhusbesöket hann jag hem och äta mat och sen bar det av till Björn och Markus för att, tillsammans med ett gäng tjejer som en arbetskamrat och hennes dotter har dragit ihop, titta och handla på marknaden. Det hade kommit in en hel del fina saker!
Ni får ursäkta lite suddiga bilder...

Två sådana här pallar skulle jag vilja ha vid vår köksö...
Dessa nätburar var nog kvällens populäraste produkt, bra pris har de, 149:- för de stora och 99:- för de mindre.

Blev lite sugen på att måla vår chiffonjé när jag såg hur snygg Björn har målat denna! Jag sålde ju vår vita och behöll den bruna chiffonjén, men en blandning är ju snyggt...

Nästa gång jag åker till Björn ska jag köpa en av varje av dessa snygga trälådor!


Inga kommentarer: