torsdag 24 mars 2011

Dagens Corren

Idag är vårt hem med i Correns Bostadsbilaga. Blev lite glatt överraskad när jag såg att det var en stor bild från vårt kök på förstasidan, det hade jag ingen aning om att det skulle vara! Ni som inte har Corren får lägga huvudet på sné och titta på bilderna under här (har ingen aning om varför bilderna vänder på sig ibland...) Jättekul med all trevlig respons jag fått från många människor idag. Det är så många som lagt märke till artikeln och sagt fina saker. Till och med elever från andra klasser än min har kommit fram till mig idag och berättat att de sett mig i tidningen :)


Ser att jag har haft en massa nya besökare på bloggen också idag!
Välkomna!!!
Skriv gärna några rader när ni kikar in för jag blir ju så nyfiken på vem det kan vara.... :)

Hoppas ni inte får ont i nacken, men här ser ni hur det ser ut på uppslaget som vi är med på.

Bilderna är ju ganska små och det blir lite annan kvalité när de kommer i tidningen, så här får ni se bilden som jag tycker är så fint tagen in till Vincents rum. På dörrskylten står det "Här bor en liten prins".
Här sover han gott ikväll, nöjd över att pappa har kommit hem igen :)
Ikväll blir det inget sytt eller något annat fix. Vi har ägnat kvällen år att laga god mat och njuta av att vara hela familjen samlad. Jag har dragit på mig min "onepiece" (jo, jag köpte den lurviga blå som jag skrivit om tidigare), och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. Känner mig inte riktigt kry och har inte gjort på hela veckan, och i helgen är det fullt schema. Ja, det blir nog sängen nu!
God natt!

4 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Va KUL!!!! Och kul med positiv respons efter!

Anonym sa...

Hej! jag är en av dom som lockats hit av correns reportage, sparade dig i mina favoriter, trivdes här i din blogg, verkligen superfint och hemtrevligt har ni.
Vi bor också utanför Mantorp :-)
mvh Maria G

MINA FINA RUM sa...

Kul Maria att du hittat hit! Välkommen.

Lilla Kråkslottet; ja det var verkligen kul med all respons :)

MINA FINA RUM sa...

Kul Maria att du hittat hit! Välkommen.

Lilla Kråkslottet; ja det var verkligen kul med all respons :)