söndag 20 mars 2011

I´m back!

Oj, oj, oj vilken bloggtorka det har varit här under veckoslutet. Men, det är ju ibland så att man hinner inte alltid både leva sitt liv och blogga om det... ;)
Jag har ägnat kvällarna åt att skapa två stycken Prins John. Våra barn var på ett kalas med sagotema idag, så dräkterna var helt enkelt tvungna att bli klara. Sydde sista stygnen på svansen tio minuter innan vi skulle åka...
I lördags ägnade jag kvällen åt ett gäng härliga mammor/kompisar och mycket god mat!
Här ser ni manteln jag sydde.


Jag sydde även en "mössa" med öron och en svans för att de skulle känna sig mer som lejon.

Hur gulligt är det inte med svansen som sticker ut under manteln..? :)
Hoppas att ni också haft en trevlig helg! Nu blir det Solsidan och i fortsättningen ska jag blogga bättre!





2 kommentarer:

Pauline sa...

Hittade hit tack vare att Cici hade länkat till din blogg.
Vad fina mantlarna blev! Vad duktig du är!
Så otroligt fint och mysigt ni har det hemma.
Kram

MINA FINA RUM sa...

Tack! Ja det var fint gjort av Cici att länka :)