onsdag 23 mars 2011

Trevligt besök

I eftermiddags/kväll hade jag fint besök av min vän Cecilia Möller som är fotograf och hennes kompis Josefin som är stylist. Cecilias blogg är väl värt ett besök, hon tar fantastiska bilder!
Jag bjöd på kakan jag bakade igår och det blev en god morotskaka!
Till morotskakan och saften blev det mycket prat. Cecilia och Josefin ska komma hit i maj och fotografera för ett inredningsreportage som de förhoppningsvis kan sälja till någon tidning sedan. Ska bli så spännande!

Något annat som ska bli spännande är att titta i Corren i morgon bitti. Troligtvis är vårt hem med i bostadsdelen av tidningen. Det är ett "hemma hos" uppslag i tidningen som vi ska vara med i.

För er som inte har Corren visar jag här två av bilderna som jag tror kommer vara med i tidningen:

Vårt kök med den hemmabyggda köksön.

Ha en bra kväll alla ni. Imorgon kommer förresten min man hem igen! Det har varit så fullt upp på dagarna så jag har inte hunnit sakna honom, men på kvällarna blir det tomt så det blir skönt att han kommer hem. Läste för ett tag sedan igenom alla gästböcker som vi hade på vårt bröllop, och en sak som gästerna skulle fylla i var "därför passar brudparet så bra ihop". En av våra gäster har skrivit "för att de verkar ha så mycket att prata om". Det tycker jag är en beskrivning som passar bra in på oss, hon har helt rätt som skrev det :)Så imorgon blir det kvällsprat här hemma hos oss igen!
Godnatt!

Inga kommentarer: