måndag 7 mars 2011

Inför morgondagen

Har precis fixat lite inför morgondagen. Det är ju fettisdagen då! Jag som gillar att baka hade visst ett helt gäng semlebullar liggandes i frysen och tyckte att de då kunde passa bra att bjuda på dem till mina kära kollegor i morgon :) Så jag hoppas på 25-30 nöjda kollegor på jobbet i morgon!

För att de inte ska bli "stampiga" lägger jag ihop dem i morgon bitti på jobbet, har också funderat på hur jag annars ska kunna frakta dem....

Såg förresten att det var en hel del nytt folk här inne igår, (om inte alla andra valde att titta in flera gånger förstås), och det är ju jättekul! Skriv gärna en kommentar när du är inne, skulle vara kul att veta vem alla är :)

Ha en trevlig kväll gott folk, och ät mycket semlor i morgon för det ska jag göra!

Inga kommentarer: