måndag 28 mars 2011

Måndag

Måndag igen, helgen gick fort som bara den! Vi hade en trevlig fest i lördags med 75 pers och afterskitema. Inte var dag man får gå på fest i underställ inte :)

I söndags var jag hos Björn och hjälpte till lite på hans marknad, köpte med mig några fina saker hem såklart. Sen var det 80-års kalas och ytterligare en sväng till Björn för att hämta en sak vi köpte...Det var min helg i korta drag det!


I eftermiddags när jag körde hem från jobbet ringde min man och önskade rulltårta. Så i eftermiddags bakade jag några omgångar rulltårta och mannen lagade middag. Var och en gör det den är bäst på!


Önskar att kvällarna var längre, har så mycket jag vill göra. Först på tur står mitt stillastående sömnadsprojekt. Men, efter att middagen är lagad och uppäten och barnen somnat finns det inte så mycket tid kvar som jag skulle önska, och sova måste man ju också göra. Ikväll står valet mellan att gå och lägga mig och läsa en bra bok och sen somna tidigt eller sy...

Imorgon ska ni få se två av sakerna jag köpte hos Björn!


Godnatt!

(Valet faller nog på sängen, är sjukt trött och har massor att göra på jobbet kommande veckor).

Inga kommentarer: