söndag 19 juni 2011

Trådrulle

Hej!

Kunde inte hålla mig så nästa inlägg kommer på direkten. Marknaden idag var trevlig, jag orkade vara med hela tiden med hjälp av små sittpauser bakom kassan. Med mig hem fick jag denna fina trådrulle och sax som jag fastnade för direkt. Har faktiskt saknat denna typen av snöre många gånger när jag fixar med saker, och så är ju hela trådrullen med sax himla fin att titta på också. Kul grej!

Jag köpte också en vit väggklocka som ska få hänga på Williams rum den dagen det är färdigtapetserat, det tog ju ganska tvärt stopp med det projektet när jag blev sjuk, hoppas på att hinna och orka fortsätta med det nästa vecka. Jag har också reserverat en träkista som ska stå på Williams rum. De sakerna får ni se när de kommit på plats.

Nu är det dags för glass! Kram Malin

Inga kommentarer: