torsdag 9 juni 2011

Mattan

Hej hej!

Fullt upp här kan man säga... Bloggandet uteblev igår då Björn ringde och ville ha hjälp i sin "butik". Givetvis tar man chansen att överlämna nattning av barn till mannen för att tillbringa ett par timmar i ett inredningsmecka :) Vi jobbade till 23.00 så när jag kom hem var jag inte jättepigg, var så trött att jag kollade fel på inställningarna på väckarklockan och i morse ringde den inte! Jisses vad snabb jag fick vara när jag vaknar av mig själv en timme efter att klockan skulle ringt!

Hos Björn fanns det som vanligt massor av fint, hittade lite saker som jag kan tänka mig i Williams rum efter omtapetsering... Och så en underbar ljuskrona till altanen som jag spanat in tidigare, har lagt in en beställning på en sådan :)

Nu måste jag börja baka till fredagsfikat på jobbet imorgon som det är min tur att göra, men finns tid över så gör jag ett inlägg till ikväll med bilder som jag tog hos Björn igår, annars kommer de imorgon.

Ett tips bara: boka den 19:e juni gott folk! (Mer info kommer).

Kram Malin

(Mattan på bilden är från Nyblom &Kollén och ligger i Williams rum i väntan på blå väggar).

Inga kommentarer: