torsdag 9 juni 2011

Ljuskronan

Hej igen!

Har nu bakat morgondagens jordgubbspajtårta som är en av de godaste jordgubbstårtor jag smakat! (Lite skryt men det är ju inte mitt recept..) Imorgon lovar jag bilder och recept så har ni alla något att bjuda på i helgen eller på midsommar.

Tittade igenom bilderna jag tog hos Björn igår och insåg att det var några stycken. Men här kommer de första och det är på den fina ljuskronan jag tänker mig till vår altan. Helt underbar!


Det finns även en annan sorts ljuskrona som är jättefin. Extra fint med två stycken bredvid varandra.


Och en hel del möbler finns det också, och mer kommer det bli. För er som saknar vita saker, lugn det finns det med i andra delen av lokalen, och mer kommer det bli innan det är dags för marknad igen.


På återseende!

Kram Malin

Inga kommentarer: