onsdag 22 juni 2011

Sommarlov...

Idag börjar mitt och barnens sommarlov!

Barnen gav idag varsin liten sommarpresent till sina fröknar. Med lite inflytande från oss föräldrar så blev det varsin ljuslykta (här har vi lagt i rosor) och ett trähjärta med en hälsning på. Tänkte att båda två är ganska lättplacerade i de flesta hem. Trähjärtat blir jättefint att hänga på en dörr (då med texten inåt förstås). Hoppas fröknarna blev glada, men det tror jag.

Igår tapetserade jag till klockan 24 så det var lite segt i morse, men vad gör väl det sista arbetsdagen! :) I kväll har jag fortsatt tapetserandet och är äntligen klar med återställaren och har halva rummet med blått kvar. Känns bra! Bilder kommer senare.



I går var vi en sväng i stan och köpte lite smått och gott inför midsommar, bla nya glas, snapsglas, skålar, badrumsmattor mm. Har lite bilder också på några skyltar jag gjorde idag, men de får jag visa i morgon för klockan är mycket och jag tänkte ta en sväng till med tapeterna innan det blir sängen...
Kram och godnatt!
PS. För er som vill ha vägbeskrivning till marknaden hos Björn; gå in på hemsidan www.countryinterior.com

1 kommentar:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

lyckliga fröknar=) vad superfint du har hemma hos dig.kram