tisdag 14 juni 2011

Sjukstuga

Hej!

Inlägg igår uteblev pga sjukstuga. Jag har så fruktansvärt ont i magen att jag inte vet var jag ska ta vägen. Testade det mesta igår men inget hjälper. Efter samtal med 1177 igår kväll tyckte de att jag skulle åka till akuten - det tyckte inte jag... Men det skulle jag kanske gjort. Idag är det inte bättre och på vårdcentralen trodde de att jag har kramp i magsäcken och jag har fått några tabletter som isåfall ska hjälpa inom ett par dagar. Jag har dock inte ro att vänta mer nu, det gör så ont så ont och inget hjälper, inget smärstillande eller att ligga ner eller nått hjälper. Det jag kan göra är att ligga ner så jag inte faller ihop av smärta, och försöka sova så jag slipper känna smärtan... Och jag som skulle tapetsera igår och ännu värre - imorgon är det skolavslutning! Jag bara måste vara med min klass imorgon!


Nu blev det mycket tycka synd om mig själv, men det här har jag aldrig varit med om förut. Jag får trösta mig med de här otroligt fina blommorna vi fick av ett par av föräldrarna som var här i lördags. Tack snälla!
Återkommer när jag orkar kravla mig ur sängen igen.
Kram Malin

1 kommentar:

my.wild sa...

Stackars dig! Hoppas du mår bättre snart♥ Kram från My