torsdag 23 juni 2011

Hej hej!

I natt klockan 01:40 blev jag klar med tapetseringen! Skam den som ger sig :) Lite segt i huvudet är det idag, men jag håller på och fixar inför midsommarfirandet i morgon. Har varit och storhandlat mat, städat övervåningen och ska snart ta tag i undervåningen. Sen hoppas jag på att kunna ställa i ordning Williams rum (måste vänta tills mannen kommer hem och kan hjälpa mig att flytta sängen), sy en gardin till William och kanske måla kistan som han ska ha på sitt rum. Behöver också hinna baka lite inför morgondagen.... Ja, sysslolös är jag inte men jag börjar med städningen som känns viktigast och sen hinner jag det jag hinner.
Här är bilder på skyltarna som jag skrev om igår. Snabbt och enkelt var det att göra dem, och det blev en fin detalj tycker jag.



Och så en bild på det utökade glasförrådet. Köpte till 12 stycken i förgår så att alla kan dricka ur samma sort när vi har lite större fester.

Nu ska jag skicka ut mina busungar så de får lite frisk luft, sen blir det nog att städa lite till. Om ett par timmar kommer dessutom två av mina syskon med respektive hit så då är det bra om jag är hyfsat klar...

Kram Malin

Inga kommentarer: