fredag 10 juni 2011

Fredagsfix




Hej hej!

För er som undrar var jordgubbstårtan uppskattad av mina kollegor, dock blev det en bit kvar (vi var två som bakat idag), så jag och barnen körde in till min mans jobb och åt upp det sista tillsammans där :) När vi kom hem var det den vanliga turen med middag osv, och sen har jag bakat igen. En stor plåt äpplekaka och fem rulltårtor (varav mannen och barnen åt upp en direkt). I morgon kommer nämligen barnens gympagäng hit på lite terminsavslutning. Vi ska leka, bada och fika tillsammans och vi blir nog 13 barn och 17 vuxna så jag hoppas på fint väder så vi kan vara ute! Det kommer nog bli en fartfylld förmiddag... :O)

Jag förgyller er kväll med ytterligare bilder från Björns marknad. Massor av fina saker som vanligt, ser ni flaskstället som står på golvet? Det är samma som jag har i mitt kök och jag älskar det!

Hoppas ni haft en mysig fredagskväll och att någon av er passat på att baka den goda jordgubbstårtan.

Kram Malin

Inga kommentarer: