onsdag 5 januari 2011

Vinterväder

Nu har jag jobbat på mitt nya jobb i två dagar, ska vara ledig kommande två och sen jobba på fredag. Skönt med lite mjukstart. Barnen har jullov igen efter två dagar på förskolan, så vi hoppas på härligt vinterväder nu när snön verkar ha bestämt sig för att ligga kvar.
Vi har inga planer för ledigheten, tar dagen som den kommer. Kanske ska försöka övertala mannen att påbörja ett litet projekt?... :)
Har i och för sig kvar att måla och spackla dörrlisterna i vårt nya dörrhål, får nog ta tag i det först. Härom kvällen fick jag faktiskt ett ryck och grundmålade allt, ska visa bilder sen!
Bilder som jag lovat visa från Björns marknad kommer också idag eller imorgon!

Så här ser vår omgivning ut. Åker och skog, ganska vackert en fin vinterdag som det var när jag tog detta kortet.

Inga kommentarer: