lördag 22 januari 2011

Helgens uppdrag

Vår skamligt fula klädkammare som förhoppningsvis ska få ett bättre liv efter helgen:)

I helgen har vi en hel del planerat. Det blir barngympa och kalas imorgon (lördag) och bio och mat på kvällen för mig och mannen. Sen har vi bestämt att ta tag i våra garderober i helgen. Vi har tre inbyggda garderober i sovrummet som fullkomligt svämmar över av kläder, och det beror inte på att jag har för mycket kläder utan för att jag har för lite förvaring :) Dessutom rensar jag för sällan... Men vi har även en klädkammare som är liten men man kan gå in i den. Idag hänger alla vinterkläder, skor, väskor, mammakläder och annat skit där, men tanken är att vi ska rensa ur så att vi kan ha den som vanlig garderob också. Ett lager färg på väggarna blir nog aktuellt.


Ja, som ni förstår har vi ett projekt som troligtvis inte kommer bli klart till helgen, först måste vi ju rensa och det är ett projekt i sig bara det.


Hoppas ni alla får en lika fin helg som jag tänker ha!

Inga kommentarer: