torsdag 20 januari 2011

Barnens del i inredningen

Vincents rum står detta fina barnbord med två stolar till. Bordet har jag fått låna av min mamma och det är min mammas morfar som har målat det en gång i tiden. Så här är det ett naturligt slitet möblemang som många barn suttit i genom tiderna! Jag själv har suttit och ritat vid det här bordet när jag var liten.
I köket har vi en öppning under bänkskivan mellan två skåp eftersom det sitter ett element på väggen där. Detta utrymme passar perfekt som garage till barnens favoritbilar. Dessa fina polisbilar är en present från min storebror och har varit en klar favorit i två år nu!

Utrymmet i köket passar ju också perfekt som mysig koja om man bäddar upp med kuddar och filtar, det är väldigt mysigt att läsar sagor här inne i elementvärmen :)

Inga kommentarer: