måndag 10 januari 2011

Trötter...

Idag har jag gjort min första dag på min nya arbetsplats med eleverna på plats. Behöver jag säga annat än att huvudet är helt fullt och att det kommer bli många långa arbetsdagar framöver? Men det är kul att få jobba med det man är utbildad till så jag ska inte klaga.

Lite sovrumsbilder kändes motiverat så här på kvällskvisten. Är ganska sugen på att krypa ner i min säng just nu, men först ska barnen läggas och förhoppningsvis lite köksö målas. Igår kväll blev det ett lager vitt till och en ram i grått målat. Jag har även ritat upp rutor, (ja, det föll på rutor till sist), som jag förhoppningsvis ska få till ikväll.
Tycker så mycket om vårt nya sängöverkast.

Och här ser ni var vår William sover om nätterna, han har fått grå och svarta detaljer i sitt rum. Vincent har mer åt det beiga hållet men det får ni se en annan dag!
kväll!

Inga kommentarer: