onsdag 12 januari 2011

Vårkänsla

Är ganska trött och seg efter jobbet idag också, det tar på krafterna med nytt jobb, men kul är det! Har dessutom två hostiga och febriga tre-åringar som håller mig vaken med jämna mellanrum på nätterna... Men det är skönt att veta att man har både ett jobb och en familj! :)
När jag kom hem idag blev jag så glad av att komma in i köket! Är så nöjd med hur det blev och så glad över att min man hakar på alla olika idéer jag får. Nu längtar jag också ännu mer till våren. Föreställer mig en stor, härlig bukett tulpaner på köksön och nya fina blommor i fönstren Blommor är dock något jag är dålig på att kosta på mig själv, så det blir inte så ofta nytt här hemma, men nu riktigt längtar jag efter lite grönt.
Hoppas ni alla har det bra i vintervädret, själv har jag fikar med ett par vänner här hemma och det är ju aldrig fel!

Inga kommentarer: