måndag 24 januari 2011

Så gott som klart

Det blir mycket tjat om klädkammaren nu, men det är så jag är. Påbörjar jag ett projekt går jag oftast in för det till 100% och jobbar med det tills det är klart, och det ska gå snabbt helst :) Likadant var det med köksön.
Ikväll fick mattan och mina kläder flytta in i klädkammaren. Får se om jag trivs att ha kläderna där annars får mannen flytta in sina och jag får alla garderober i sovrummet. Han tyckte dock att klädkammaren kändes lite kvinnlig så det var jag som fick testa att flytta in först. Tror det här blir bra, nu kan jag ha alla mina kläder samlade på ett ställe förutom alla funktions- och träningskläder och underkläder som bor kvar i sovrummet.

Jag vet att mina bilder inte håller någon toppkvalité, men garderoben är mycket ljusare och finare i verkligheten.... Här ser det ju ganska trist ut, men jag är nöjd!
Efter en hård gallring önskar jag mig mer kläder.... Men det gör väl alla? :)

Funderar på att hänga av dörren för som det är idag öppnas den "åt fel håll" så jag måste runda den för att komma in i klädkammaren.
Lite skor ska också få flytta in i klädkammaren innan det är klart. Sen måste jag bygga upp en klädbudget och fylla upp hyllorna lite mer :)
Ha en trevlig kväll alla! Här är det dags för sängen för längesen....

Inga kommentarer: