onsdag 18 maj 2011

Vilken resa

Igår pratade min man och jag om hur länge vi varit tillsammans, 10 år blir det i höst. "Men det känns som att det inte är alls längesen vi träffades" säger min man, och så börjar vi fundera på allt vi gjort under dessa 10 åren... Och det är en del! Flyttat några gånger, utbildat oss, haft olika jobb, förlovat oss, gift oss, skaffat barn, köpt hus, rest mm mm. Vilken resa det har varit och vad tiden har sprungit iväg.
Det är snart 6 år sedan vi gifte oss, och jag tittade igenom bilderna ikväll och hittar den här på mig och min lillasyster. Ha ha! Hon är ju så liten på bilden och idag går hon på gymnasiet....Så söt så :)

Och det här känns också längesen. Lite skillnad på omkrets på de två bilderna! I höst fyller våra godbitar 4 år... Undrar om jag kommer i bröllopsklänningen? ;)


Det bästa är att det hela tiden händer nya saker i livet, både med familjen och på jobbet. Vad tråkigt det skulle vara om man kände sig "färdig".

Ja, det blev inte mycket inredning idag ni, men ibland måste man stanna upp och se vad man har och värdera vad man inte vill missa. Själv är jag glad att jag har en man som varje dag berättar för mig att han älskar mig och hur fin jag är, har aldrig somnat utan att få höra det. Det är mycket värt.


Kram på er alla!

2 kommentarer:

Martin Ekdahl sa...

Jo då vi har allt hunnit med en del.
Och jag älskar dig fortfarade lika mycket som jag alltid har gjort.

Liza sa...

Åh så härligt, helt underbart att dela livet med någon o göra en låång "resa" ihop! =)
Så fina bilder!

Kram Liza