fredag 20 maj 2011

Fredag

Hejsan!

Har haft en trevlig dag på jobbet, är taggad som tusan inför höstens uppdrag redan nu :) Vädret har varit toppen hela eftermiddagen och kvällen, det känns som att det kommer bli en bra helg. Efter att jag cyklat hem rensade vi lite ogräs på grusgången och tvättade min bil (som mannen har fått för sig att sälja den med...), och kvällsmaten bestod av den klassiska grillningen med fruktsallad. Avslutade med glass, maränger och hemmagjord chokladsås, mums!

Solen har lyst in på altanen och det är så otroligt skönt att lägga sig i dagbädden och läsa en bok medan barnen kör med sina bilar och traktorer på altangolvet. Gud vad glad jag är att vi köpte dagbädden, den kommer vara sommarens bästa investering tror jag!

I morgon ska jag gästspela på mitt gamla jobb i en sportaffär, de var kort om folk så jag hoppar in och står i kassan, ska blir kul! Till kvällen blir det middag och fest med min mans jobb, ser fram emot det också riktigt mycket.

En toppen helg kommer det bli mina vänner!

Kram Malin

1 kommentar:

Villa Carl Larsson sa...

Hej Malin! Vad fint och mysigt det ser ut på altanen. Där skulle jag gärna legat idag och läst en tidning och bara myst. Men istället har jag varit på benen hela dagen. Det känns nu.

Ja Indiska har fina porslinsknoppar. Där har jag handlat förut men just nu har de inga som passar mitt ändamål tyvärr.

Hälsningar Josefin