söndag 1 maj 2011

Söndag

Hej!

Efter att ha varit ledig så mycket förra veckan och helgen, så känns ju två dagars helg rätt futtigt... Vi har haft det trevligt iallafall och firat Valborg med några vänner, grillat hemma hos oss, och så har barnen fått nya cyklar som de är överlyckliga över.

Idag har jag en hel del att hinna med, ska åka och hämta en sak som jag köpt på Blocket, och så tänkte jag hinna en sväng till Ikea... I eftermiddag ska jag träffa fotografen och stylisten som ska komma hit nästa helg och fota! Ska bli kul, men jag har grym ångest över att jag inte har fixat allt som jag tänkt mig till nästa helg. När vi bestämde datumet kändes det som att det var så långt kvar, men nu är det snart dags och tiden bara springer iväg.

Bäst att bege sig, här har jag inte tid att sitta!

Kram Malin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har!!! Hittade dig genom corren. En liten fråga: Vad har du för fin tapet i vardagsrummet? Vad heter den?

En himla mysig blogg!!!

mvh Camilla

MINA FINA RUM sa...

Hej!

Tack så mycket för fina kommentarer, vad kul att du hittat hit!
Tapeten kommer jag tyvärr inte ihåg vad det är för sort, men den är köp hos Flygger färg i Mjölby och den var framplockad bland en av deras billigare sorter, (kanske en av deras egna?). Den finns även i grått med svarta medaljonger om det hjälper dig att hitta...
/Malin