lördag 7 maj 2011

Fotografen!

Hej på er!

Nu är jag helt slut, det tar på krafterna att göra inredningsreportage! Cecilia och Josephine var här från klockan 9 till 18 och fotograferade idag. Det tar längre tid än man tror att fotografera. Men Cecilia är otroligt duktig och det kommer bli superfina bilder! Fick låna lite saker från Björn, bland annat lite växter, som gör att det hela blir ännu bättre. En del av sakerna fick stanna kvar hemma hos mig... :)

Cici in action. Man kan väl säga att hon fick bra motion idag :)



Fina Cici fotograferar köket.


Nu ska jag faktiskt försöka gå och lägga mig, är helt slut efter idag. Stylisten Josephine hade en stegräknare som visade 7000 steg när vi fotat färdigt, och då har vi varit inne i huset nästan hela tiden, så det har varit en del spring här.


Godnatt!


PS. Lämna gärna en kommentar här på bloggen när du tittar in, då blir jag jätteglad!

7 kommentarer:

Cecilia Möller sa...

Haha, så proffsig jag ser ut. TAck för idag!

Nils W sa...

Vad roligt att du får vara med i ett sånt repotage! ser jättefint ut:)

Anonym sa...

Hittade hit via Cecilias blogg, och här vill jag erkligen stanna. :) Vilken härlig blogg, ska snart flytta så här lär jag absolut hitta inspiration. Du har erkligen ett super fint hem. Kram Sandra

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Åhå, det var inte en kort liten fotostund minsann! Hihi!!

MINA FINA RUM sa...

Sandra: Välkommen hit!

Kråkslottet: Nä, du kan tro att vi alla tre var helt slut på kvällen :)

Gabriella sa...

Vilket fantgastiskt hus och inredning!! WOW

MINA FINA RUM sa...

Tack snälla Gabriella, det värmer!