fredag 27 maj 2011

Bröllop i morgon

Hej!

Imorgon är det dags för bröllop! Vi är bjudna på stycken på samma dag men vi kan tyvärr inte närvara på båda vigslarna. Först blir det ett bröllop+middag och sen blir det dans på det andra bröllopet. Mina föräldrar kommer hit och passar barnen. Klänning har jag köpt för längesen, men kom på att jag kanske ska prova den igen så att den passar efter dagens fredagsfika på jobbet och kebab-måltid med familjen :) Klänningen har jag bara provat snabbt som sjutton i en affär och sen bestämde jag mig direkt. Får hoppas att det blir bra. Bilder får ni se på söndag!

Hoppas ni får en bra helg, här på bloggen lär jag inte hinna uppdatera imorgon men hoppas på att ha lite bilder från helgen på söndag kväll.

Kram Malin

(ps. Bild tagen på vårt bröllop -05).

1 kommentar:

sussi sa...

vad roligt det ska jag med. ha så kul kram sussi.