måndag 21 maj 2012

Tack

 Åh, vad glad jag blev när jag tittade på statistiken för igår. Besöksrekord igen, jätteroligt! Tack till er alla som tittar in här och extra tack till er som också bemödar er om att skriva en kommentar.
Idag får ni se lite fin förvaring som vi köpte i helgen på vår utflykt. Snygga trälådor i vitt. 
 Har ingenting i dem just nu, men förvaringslådor får man aldrig för mycket av!
 Även en söt väska inhandlades. Kanske får den flytta till någon av barnens rum så småningom och bli till förvaring av leksaker. 
Alltihop står bredvid vitrinskåpet i vår hall mellan våra två matrum. Skåpet är en av våra "käraste" möbler och är en bröllopspresent från min mans morföräldrar. Det är byggt av min mans morfar efter våra önskemål. Tänk att det i sommar är 7 år sedan vi fick det... Tiden går fort! 
Kram Malin

1 kommentar:

Anita sa...

Tänk om jag ägde en bråkdel av ditt sinne för inredning!!!
Supersnyggt!!
Men jag är ju bra på annat!!!