måndag 28 maj 2012

En sammanfattning

 Har varit borta ett tag från bloggen och helt enkelt bara inte haft tid... I fredags var jag på sommaravslutning med mina fina LC-tjejer. Vi satt i en park och drack skumpa och åt jordgubbar och sedan åt vi middag inne på ett spa, hummer, krabba och räkor blev det! Natten blev lång och jag stupade i säng vid två-tiden.
I lördags var det ju toppenväder, vi var iväg och sköt lerduvor, handlade mat mm, och kvällen grillade vi med vänner för att sedan titta på melodifestivalen. Ännu en sen kväll med andra ord men väldigt rolig!
 I söndags tog vi en välbehövlig sovmorgon till 9:30, sen blev jag uppvaktad av mina fina killar här hemma och dagen fortsatte med utomhusarbete i det soliga vädret. Vi har nu planterat i alla planteringslådorna. På kvällen fixade vi mors-dag-middag till min mans mamma, det blev såklart grillning igen. Efter en konsert i kyrkan, avslutade vi kvällen med hemmagjord rabarberpaj och glass på altanen. 
Ja, dagarna rullar på i en lite för snabb takt. Jag har helt glömt bort att fota i helgen, men så blir det ibland. Nu kallar sängen. Sov gott!
Kram Malin

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Lät som en riktigt skön helg!! Hoppas veckan blir detsamma! Kram!