söndag 6 maj 2012

Gräsklippning

 Fortsätter med bilder från föregående helg. Gräsmattan fick sig en första klippning för säsongen. Jag är en sån som gillar att klippa gräset, det är som att måla och tapetsera, man ser resultat direkt!
 Och jag är så glad att jag klippte till häcken för ett tag sen, nu börjar den bli så grön och fin och jämn.
 När jag klippt gräset insåg jag att det verkligen var dags att göra något åt kanterna på gräsmattan... Så, även om det inte var ett av de planerade projekten så åkte spaden fram!
 Det blev väldigt mycket gräs att köra bort. Funderade ett tag på att vi kanske inte alls ska köpa rullgräs till den delen av trädgården vi grävt på, vi har ju gräs ändå. Haha!
Ja, snyggt blev det iallafall, och behövligt var det. 
Lite mer fix i trädgården har det blivit idag, men också en del fyrhjulingsköra och hoppa studsmatta :)
Kram Malin


Inga kommentarer: