torsdag 10 maj 2012

Snart helg igen!

 Snart helg igen! Veckorna går så fort och det är mycket som ska göras, men jag har längtat efter helg sen i måndags eftersom jag inte känner mig helt kry. Igår gick jag och la mig klockan 20 :) 
Efter kvällsmöte med jobbet så har jag bakat inför morgondagens fredagsfika på jobbet! Skulle visa bilder på det tänkte jag men batteriet i kameran dog innan jag hann ladda upp dem så det blir imorgon det.
 Kvällens bild är på denna, enligt mig, finfina lavendel på stam i kruka som jag köpte till min svägerska i födelsedagspresent. Köper oftast saker som jag själv skulle vilja ha till andra, och när den dessutom passade så fint här i köket var det svårt att packa in den och ge bort :)
Visst är den fin, både växten och krukan? Skulle kunna tänka mig en egen. Har ni några planer för helgen? Själv har jag inget inplanerat och det är ganska skönt! Nästa helg kan vi förhoppningsvis göra klart uteplatsen, men denna helgen blir det att kurera sig och slappa (inbillar jag mig iallafall). 
Kram på er!

Inga kommentarer: