onsdag 9 maj 2012

Lite nytt

Mellan utebilderna vill jag visa lite nya saker inne som bland annat kommer från inredningsmarknaden för 2 helger sedan. Köpte en hel del till uteplatsen så det har jag inte packat upp ännu, men två fina krukor har jag ställt inomhus.
 Blommorna (har två stycken som står i lilla matrummet), köpte jag på IKEA när jag handlade paviljongen, och krukorna kommer som sagt från Country Interior. 
Vi monterade förresten upp paviljongen i helgen, så nu är det gårdssingel som fattas för att vi ska kunna ställa allt på plats. Det blir projektet nästa långhelg om en vecka.

Idag har det regnat hela dagen men igår hade vi underbart väder så då var jag och min bror som var på besök, ute och gick nästan en mil, det var så skönt! Längtar till värmen nu...
Kram Malin

Inga kommentarer: