torsdag 21 april 2011

Städat

Nu börjar påsken på riktigt känns det som!

Idag hade barnen maskerad och påskfest på dagis, och alla lediga barn var också välkomna, så jag fick klä på två Prins John i morse :) När barnen var på maskerad passade jag på att ta dagens promenad tillsammans med en annan mamma.


I eftermiddags har vi hjälpts åt här hemma och städat hela huset. Det växer av någon anledning fram tvätthögar, posthögar och annat när man varit hemifrån en tid. Idag tog vi tag i all tvätt, blir en del efter Sälensemester och Skånetur, och så städade min man ur tvättstugan. Nu är det riktigt trevligt att gå in där :) Det är inte en jättestor tvättsuga, men den funkar helt ok och allt är nytt sen två år tillbaka när vi flyttade in.

Här får ni se lite bilder från detta lilla rum som jag faktiskt inte visat förut.

Skåp, bänkskiva och diskho kommer från Ikea.
På de flesta väggarna har vi satt återställare som vi målat vit, och på golvet ligger en mörkgrått plastgolv.

Korg köpt hos Björn blir bra förvaring till barnstrumpor.

Och i ett hörn har vi lyckats klämma in ett badkar, förut var det bara dusch här. På väggarna är det i denna hörna en ljusgrå våtrumstapet.



Ja, det är inget stort rum, men det rymmer det viktigaste och vi har ju till och med lyckats få in ett badkar som var mitt krav :)



Ha en trevlig kväll och en fin påskhelg alla!

kram Malin

Inga kommentarer: