fredag 8 april 2011

Marint

Hej!

Jag har helt snöat in på det marina temat, både vad gäller kläder och inredning.(Det händer nog varje vår i och för sig...) I klädväg har jag länge gillat den marina känslan, speciellt till våren och sommaren, klassiskt och snyggt!

Men i inredningsväg vill jag faktiskt inte ha det inomhus, vet att jag kommer tröttna alldeles för snabbt, men jag vill gärna ha det blå och vita på altanen. Vi har köpt blått och vitt tyg och sytt draperier som delar av altanen, plädar i vitt och marinblått och sittdynor i dessa färger. Jag har även målat alla våra korgstolar på altanen vita. Detta gjorde vi förra sommaren, och i sommar vill jag göra mer!

Jag vill ha en dagbädd på altanen fylld med blå och vita kuddar....*drömmer mig bort*
Och så vill jag köpa massor av snygga vår- och sommarkläder i klassiska färger så det går att mixa och matcha lätt.
Fick bland annat i present av min man att få shoppa lite nya kläder. Kan tänkas att dessa snygga skor blir mina framöver :)

Och så fick jag presentkort på Ikea av min mans syskon med respektive och det kommer gå antingen som delbetalning till en dagbädd (om jag inte hittar begagnad) eller till tyg att sy kuddar av.


Ja drömmar har jag så det räcker till alla! :)


(Alla bilder är lånade från hm.se)

1 kommentar:

Vit dröm sa...

Marint är så fint och fräscht! trevlig helg!
Kram Anna