torsdag 7 april 2011

Dagen efter

Hej!


Igår hade jag en jättefin födelsedag. Vaknade av att min man och våra barn sjunger för mig och ger mig en stor bukett rosor och paket :)

Fick fina vår/sommar kläder av min familj och av mina föräldrar. Det behövdes verkligen! Efter jobbet kom min mans familj, farfar och mormor och morfar + Björn hit och firade. (Mina föräldrar och syskon bor ju 40 mil bort så dem firar jag med senare). Vi åt våfflor med olika nyttiga och onyttiga tillbehör och avslutade med bullar och kladdkaka.


Av Björn fick jag denna jättefina ljusstake!

Och så har förresten flaskstället i trä jag köpt av Björn kommit på plats i köket! I dag är jag hemma och kurerar mig, (förkylningen blir bara värre), och ena sonen som gick och la sig med feber i går kväll. Idag blir det alltså en lugn dag (ev. åka in på ett eftermiddagsmöte med jobbet), med mig och ena sonen och lite jobb på datorn. Spännande att vara enbarnsmamma! :) Hoppas ni har det bra iallafall, och tack alla vänner som gratulerade mig på olika sätt igår!

Inga kommentarer: