tisdag 26 april 2011

Plantera

I kväll blev det tyvärr ingen promenad för min del för mannen är iväg och jag kan ju inte gärna lämna barnen ensamma hemma :) Istället passade jag på att så några frö i ett par krukor som får stå i köksfönstret och förhoppningsvis gro. Det är min man som köpt fröerna och planterat ute, men några sorter ska gro inomhus och jag hoppas att det lyckas nu när jag tagit mig an den uppgiften!

Jag har kastat i princip alla växter vi haft här hemma, de har hängt med länge och har blivit fula tycker jag, så nu hoppas jag på att det kommer lite grönt som piggar upp här inne.


Jag hittade den här fina bilden på kameran ikväll. Den måste min man ha tagit när jag var ute och gick igår kväll. Det har varit så härliga kvällar med värme och skön luft, och igår åt vi kvällsmat på altanen.

Nu är det verkligen dags för mig att sova, fick ungefär 4,5 timmars sömn inatt tack vare våra små juveler här hemma :) Ögonlocken är tunga.....


Kram och godnatt!

2 kommentarer:

Vit dröm sa...

Hoppas du sovit bättre inatt :) Vad spännande att se om det gror i krukorna!
Ha en skön onsdag!
Kram Anna

MINA FINA RUM sa...

Det har jag :) Återkommer med uppdatering av krukorna om det blir något...!
kram Malin