måndag 18 april 2011

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Sitter i Skåne på patienthotellet i Lund och skriver... Ja, det blir inte alltid som man tänkt sig. Tanken var att jag och min lilla familj skulle åka hem till Östergötland i eftermiddags efter våra läkarbesök, men ett av mina viktigaste läkarbesök hade inte blivit inbokat så jag fick välja på att stanna kvar till imorgon och ta det då eller åka ner en annan gång. Nu när jag ändå är här nere och har ledigt från jobbet så valde jag att stanna. Min familj fick åka hem utan mig och jag tar tåget hem i morgon.


Passade på att gå ett par timmar på stan i Lund i eftermiddags. Det är inte var dag direkt som jag har möjlighet att gå hur länge jag vill och titta i olika klädaffärer, så jag passade på att njuta ordentligt! Nu har jag byggt upp lite av en ny vårgarderob, mycket tack vare mina snälla föräldrar som gav mig flera fina tröjor och shorts i födelsedagspresent, och min man som gav mig shopping i present :)

Idag har jag köpt en klänning som jag ska ha på kommande bröllop i vår, en tröja, byxor, skor och lite annat smått. Och så har det blivit en klänning som på bilden ovan. Den hittade jag i Peak Performances butik i Sälen, men den fanns inte i rätt storlek, men så hittade min mamma den när hon var i Stockholm idag! Vad glad jag blev när hon körde den till mig i kväll! Tack mamma :)

Vad mer jag köpt till min vårgarderob får ni kanske se en annan dag. Godnatt på er alla och sov gott!

1 kommentar:

Kristina sa...

Hade Albin somnat hade jag kunnat göra dig sällskap. Men han hade så ont i fötterna efter allt bus igår! Mätte skorna idag och insåg skamset att han behövde 2 - 3 nummer större... Snart ikapp kusinerna! : )