onsdag 13 april 2011

En hälsning från Sälen

Hej på er alla!

Här kommer en hälsning från en glad familj i Sälen. Tänkte egentligen inte blogga här uppe, men när jag går in och ser att så många av er går in och tittar på bloggen varje dag så kan jag inte låta bli att blogga iallafall :)

Och extra glad blev jag när jag såg att en ny läsare, Sussi, lagt upp bilder på vårt kök på sin blogg!!


Här har vi det bara bra i skidbacken och stugan. Visst har alla åldrar på barn sin charm, men jag måste säga att det är mycket roligare att åka hit nu när barnen är så stora att de kan vara med och åka i backen, (gränsen för skidskola är 3 år). Och så mycket annat det finns att göra för barnen, det är afterski, disco, uppträdanden mm. på eftermiddagarna.

Våra fina grabbar som kallar varandra för bästa kompis titt som tätt. Måste vara bra att vara tvilling ibland :) William laddad för skidskolan. Vincent i skidskolan. William på egna ben i backen.
Chokladmutor förekommer....


Mannen min.
Afterski på Harrys för barnen.



Idag är det tredje dagen vi är här och idag lämnade vi barnbacken tillsammans med barnen för första gången. De är verkligen duktiga och åker långt på sina små ben. Vi har varit uppe på Toppstugan och fikat idag, och de tyckte det var riktigt spännande att åka sittliften. Men vad tungt det är i benen att åka med barnen eftersom man måste åka och bromsa hela tiden... Bra träning blir det!



Ja, egentligen är det ju i huvudsak en inredningsblogg det här, men så värst mycket inrett blir det inte denna vecka så ni får stå ut med lite familjebilder :)

Ha det bäst så hörs vi när vi kommer hem!


kram Malin

2 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Det är kul med lite annat ibland också!
Va mysigt ni har det i fjällvärlden!!
Ha de!

Linda sa...

Va mysigt ni ser ut att ha det! Krama grabbarna från mig och njut av era sista dagar! Kram Linda