lördag 9 april 2011

Imorgon...

...åker vi till Sälen för en veckas semester! Ska bli riktigt skönt, jag har fått antibiotika och förkylningen börjar lägga sig och jag är grymt sugen på att börja träna igen. I kväll var jag ute och gick en lååång promenad själv och det var riktigt skönt!


I förmiddags var jag inne i stan och hade "egentid" för att spendera ett presentkort jag fått av mina svärföräldrar och titta på alla kläder jag hittat på HM´s hemsida. En sminkrådgivning och makeup blev det, men inte ett enda plagg! Jag blir helt lost när jag går på HM, kanske en anledning till att jag i princip aldrig handlar där?... Det får bli nätshopping för min del om det ska komma från den butiken.


Resten av dagen har ägnats åt tvättning, packning och inhandling av mat till resan så några nya inredningsbilder kan jag tyvärr inte bjuda på idag. Ni får hålla till godo med några "gamla" bilder från köket!



Det finns risk för bloggtorka en vecka framöver,för nu ska jag njuta av semester!

Ha en trevlig vecka!

5 kommentarer:

Ullis sa...

Vilket härligt kök ni har!
Ullis

MINA FINA RUM sa...

tack så mycket!
Tittade in en snabbis hos dig med och ska titta mer en annan dag! (Vill också ha gröna fingrara:))
Malin

sussi sa...

Gud vad glad att jag hittade dig. Vilken underbar blogg.Sååå fint Ha en underbar dag Kram Sussi.

MINA FINA RUM sa...

tack Sussi!
kram Malin

Carola sa...

Jösses vad fint !