onsdag 23 februari 2011

Solig onsdag

Sportlovet fortsätter med strålande sol!
Igår hann jag och barnen med en hel del, bland annat besökte vi mitt gamla jobb på en förskola - jättekul! Jag hann också med att storstäda huset så jag kan koppla av resten av veckan :)
Idag får vi besök efter lunch, och när mannen kommer hem blir det nog en sväng med fyrhjulingen. Dagarna är inte svåra att fylla, tack vare fina vänner som hör av sig och vill umgås.
Hoppas ni har en lika skön vecka som oss, oavsett om ni har sportlov eller ej.

2 kommentarer:

Vit dröm sa...

Låter som ett toppen sportlov! Fortsätt och njut av det fina vädret!
Kram Anna

MINA FINA RUM sa...

Det är toppen, lite kallt bara .... :) Har du testat att baka chokladtårtan? Tycker verkligen att du ska bjuda på den när din sambo fyller! Den har varit väldigt uppskattad av alla som jag bjudit den till.
kram