torsdag 17 februari 2011

Hej på er!
Min kväll har spenderats på City Gross och här...
Vid spisen och ugnen har jag förberett inför morgondagens tre-rätters som jag ska bjuda delar av min familj från Skåne på. Pappa har fyllt år och ska få en trerätters middag med gott vin till i present. I kväll har jag gjort efterrätten, en fantastiskt god mjölkchokladtårta med en botten av madelmassa, apelsin och choklad. Hela skapelsen fryses in och serveras med varma hallon. Mums :)
Sen har jag smält ännu mera choklad, fast 70%.

och blandat med olika nötter, mini marshmallows och Dumlekola. Det ska bli Leilas berömda Rocky Road som jag tänkte servera till kaffet efter maten.
Just nu väntar jag på att det hela ska stelna i kylen, sen blir det en provbit innan sängen kallar.
Förrätt och huvudrätt tillagas i morgon.
God natt på er!

3 kommentarer:

Vit dröm sa...

Mums vad gott :P skulle gärna vilja ha recpetet på den där mjölkchokladkakan...
Sov gott!
Kram Anna

Alexandra sa...

chockladtårtan känner jag igen =) GOD!

MINA FINA RUM sa...

Chokladtårtan är en dröm :)
Jag ska fixa receptet till dig snarast!