söndag 27 februari 2011

Hemma igen

Vincents säng som han älskar att sova i...
Efter en helg i Skåne är det riktigt skönt att vara hemma igen. Barnen tycker det är jättekul att åka till Skåne, men de gillar bäst att sova i sina egna sängar - precis som mig.
Vädret var däremot mycket trevligare i Skåne. Jag som älskar våren och inte tycker att vintern är speciellt kul trivs bättre med klimatet i Skåne. Jag slapp se någon snö och det var plusgrader - skönt! När vi kom hem i eftermiddags tog vi en lång promenad med barnen i vagnen. Det var välbehövligt och riktigt skönt trots vädret efter fyra timmar i bilen.
I kväll laddar jag för att börja jobba imorgon igen efter en veckas sportlov. Ska bli kul att se barnen och jobbarkompisarna igen!
Hoppas ni också haft en trevlig helg.
Byrå i Vincents rum som jag skrivit för hand på.


2 kommentarer:

Vit dröm sa...

Låter som ni haft en skön och mysig helg :)
Ha en bra start på veckan!
Kramar Anna

MINA FINA RUM sa...

Tack det samma!
kram malin