måndag 21 februari 2011

Lilla hyllan

Hej på er!
Kom precis på att jag aldrig visat hur det blivit med lilla hyllan på plats. Nu är det inte riktigt som på bilden, jag har lånat lite krukor av Björn för fotograferingen, men hyllan är på plats och det gamla slagbordet också.
Kom också på att jag i fredags glömde tala om för er vad jag (Björn) tagit alla bilder till. Jo, om någon vecka ska vårt hem vara med i Östgöta Correspondentens bostadstidning. Det är egentligen inget märkvärdigt alls eftersom "vem som helst" får skicka in bilder på sitt hem om man vill vara med, men det är iallafall kul att de tyckte vårt hem är fint och valde att publicera bilder från oss. Väntar med spänning på resultatet, kanske blir jag jätte besviken på vilka bilder de valt eller hur de valt att sätta samman dem. Men, det är som sagt iallafall kul att få vara med, sen är det bara att hoppas på att de framställer bilderna som jag tänkt mig och skriver vad jag tänkt mig också.
Idag har min familj från Skåne åkt hem så nu är det väldigt tomt här hemma. Det får bli en tidig kväll och förhoppningsvis mycket sömn i natt. Har lovat mig själv att ägna stor del av sportlovet till sömn, det behöver jag!
God natt på er alla.

Inga kommentarer: