torsdag 24 februari 2011

Ledig torsdag

Hej på er alla!
Idag har jag faktiskt fått gjort allt jag tänkt mig :O)
I morse var det -22 grader ute och därmed också ganska kallt inne, så mannen föreslog att jag skulle baka direkt efter frukost för att få upp lite temp i köket samtidigt som han vred på värmen. Det blev ett gäng hålkakor (fast utan hål...) som vi i eftermiddags åt tillsammans med hemmagjord varm choklad med bekanta till oss. Det smakade riktigt gott måste jag säga, speciellt efter en del lek och fyrhjulsåkning ute i det kalla.
Jag har också hunnit med en tur till stan och köpt presenter till min mamma och lillebror som snart fyller år. I morgon förmiddag drar vi till Skåne för att fira bror!
Medan vi sitter i bilen i morgon kommer ni få se några fina bilder från Björns marknad. Håll utkik!

Utbakning


Jäsning

Klara!

Inga kommentarer: