onsdag 2 februari 2011

Marknadsförberedelser

I dag efter jobbet åkte jag till Björn en sväng för att hjälpa till lite inför markanden. Det har kommit jättemycket fina varor!! För er som varit förut på marknaderna kan jag säga att det nu är ännu mer fina småsaker till försäljning. Jag var där i tre timmar och har hunnit hitta många saker att kära ner mig i. Där finns trådkorgar, tallriksställ, hyllor, krokar, lampor, klockor, ljusstakar och mycket, mycket mer. Och så alla fantastiska möbler förstås! Jag skulle kunna spendera en hel förmögenhet hos Björn :)
Det här underbara flaskstället finns på marknaden. Det finns även den mer traditionella runda varianten som man ställer på ett bord. Denna fäster man på väggen och jag älskar den!
Det finns massor olika varianter av trådkorgar. Både ovala med handtag, fyrkantiga som denna och en nästan ännu vackrare variant med lock finns på markanden.

Utöver de fina trådkorgarna finns det väldigt mycket fin förvaring i zink, både hinkar och lådor. Ja, som ni förstår finns det mycket inredningsdetaljer denna gången och inte bara möbler.

Inga kommentarer: