onsdag 9 februari 2011

I fixartagen

I kväll har jag fortsatt med fixandet inför helgen här hemma. Lakan och sofföverdrag har tvättats och det här lilla bordet fick sig en första omgång färg. Det är ett litet bord som min svärmor skulle göra sig av med i en flytt, så då tog jag hand om det och har haft det i en garderob i två år. Men nu åkte det fram och ska få ett lite trevligare utseende med ett par lager färg!
Älskar mina rosa "jobbarbyxor" som jag har när jag målar, tapetserar och snickrar. Perfekt med rejäla byxor som har många praktiska fickor samtidigt som de är sjukt tjejiga :)

I morgon jobbar jag hela kvällen, men sen ska bordet få en omgång färg till. Återkommer med resultatet!
Sov gott!

2 kommentarer:

Vit dröm sa...

Tror det kommer bli jättefint! Ha en bra dag på jobbet!
Kram Anna

MINA FINA RUM sa...

Tack snälla, du får snart se resultatet :)

kram Malin