tisdag 15 februari 2011

Hu, tisdag är väl ändå den segaste dagen i veckan?... Jag mår sådär och är trött och illamående. Men, jag har ett jobb som jag älskar och dagarna där går väldigt fort, det är jag glad för! Och nästa vecka är det sportlov så jag ska nog härda ut veckan, grått och ut.
Eftersom orken sviker blir det inga nya roliga påhitt här hemma, men jag fick ju min dos i helgen :) Här är en av bilderna från helgen, det nymålade lilla bordet i vardagsrummet. Stolarna har jag fått av Björn och ger lite färg åt rummet. Rosa är lite av en favoritfärg när jag vill ha något annat än vitt, beige och svart.
Nu ska jag ge mina busungar mat och sen blir det Bygglov!

2 kommentarer:

Vit dröm sa...

Tråkigt att du inte kännerdig hundra, hoppas du snart mår bättre!
Kram Anna

MINA FINA RUM sa...

tack så mycket, det blir nog snart bättre. Vilka loppisar brukar du besöka i Linköping?
Kram