söndag 15 januari 2012

Tillbaka!

Åh, så kul att vara tillbaka här på bloggen! Har blivit en liten paus för i tisdags kväll åkte jag ner till sjukhuset i Lund för att äntligen få operera mina bihålor. Tiden innan vi åkte gick så snabbt så jag hann inte göra några inlägg, men nu är jag tillbaka!

Efter operationen fick jag detta fina halsband/armband av min man. PS I love you....!


Riktigt kry är jag inte ännu så imorgon blir det inget jobb, men på tisdag hoppas jag på att vara tillbaka igen. Jag har tur som har en så fin man som tar hand om barnen och låter mig sova halva dagarna. Nu blir det faktiskt sängen igen! Godnatt!

Kram Malin

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vad skönt att det gick bra OCH att du är tillbaka! Vilket fint halsband du fått!! Dom kan dom där männen! Kram och hoppas du blir riktigt pigg och bra!