måndag 9 januari 2012

Finaste bordet!

Det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg det före jul...! Och nu står det här hemma hos oss.
Det enormt fina stora bakbordet, (som inte kommer användas som bakbord), som jag då inte visste var det skulle stå. Men efter att ha flyttat bort barnens skrivbord och platsen stod tom så var det ju givet att det var det här fina bordet som skulle in.

Jag tycker så mycket om det och det känns som att det symboliserar mig som älskar att baka och som gillar den gamla stilen. Fint men ändå robust.

Ja, som ni förstår är jag riktigt, riktigt nöjd :)

Kram Malin

3 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Har suttit och kikat en stund här inne hos dig.
Vilket fint hem ni har!
Och vilken charmig blogg..
Jag kommer defenitivt tillbaka. Men först ska jag kika vidare här inne en stund till :)

Ha en fin dag och vecka! Kram Maria

Anna sa...

Förstår att du gillar bordet! Urfint på alla sätt och vis!

Vackert hem ni har! Glad att jag hittade hit!

Anonym sa...

Åhhhhhhh..... Finaste bordet! Någonsin! Kul att det fick flytta in hos dig! =)
//Malena