måndag 23 januari 2012

Porslin

På shoppingturen i fredags hittade jag och min man lite porslin. Det blev ett uppläggningsfat, en skål och en kanna. Sånt som helt enkelt är bra att ha när det är dags att duka fram maten lite trevligare. Idag blev det god middag på fatet: baconlindad kycklingfilé som vi fyllt med örtkryddad mjukost, hasselbackspotatis, grönpepparsås och ett otroligt gott surdegsbröd som jag fick igår av min vän Markus på Country Interior. Mums!


Och på tal om porslin så kommer det hem massor av fint porslin till Country Interior inom en snar framtid. Är det något du ska köpa där i vår så är det porslinet, det kommer jag göra! Längtar redan efter att det kommer, det kommer bli en födelsedagspresent till mig själv :)

Som sagt, det kommer bli ett fantastiskt inredningsår det här! Jag ska visa er bilder på vårens nyheter så fort jag kan, sen måste ni också hålla utkik efter årets första marknadCountry Interior, men jag kommer givetvis att meddela er via bloggen.

Kram Malin

Inga kommentarer: