söndag 22 januari 2012

Helg, dop, Formex, shopping mm...

Hej på er!

Helgen har varit välfylld av aktiviteter av olika slag. Härligt! I fredags checkade jag ut från jobbet och tog med mig familjen till stan. Vi skulle köpa presenter med det blev även kläder till mig och barnen, lite porslin och ett fikabesök på ett mysigt cafè. Dagen avslutades med en alldeles för lång tv-kväll.
Lördagen bestod av träning, hårklippning på alla grabbar i familjen och ett dop som varade till sena kvällen. Eller ja, inte själva dopet då men festen efteråt :)

Och sist men inte minst: jag har fått åka till Formexmässan i Stockholm och varit med och beställt massor av fina saker till Country Interior. Det kommer bli ett underbart inredningsår kan jag lova! Jag är så taggad inför nya affärsidéer och inredningssaker.

Och nu en förklaring till dagens bild: en otroligt fin låda som jag fick av mina arbetskamrater när de var hos mig före jul. Lådan har scapbooksproffset och tillika kollega Linda gjort. Kolla in hennes blogg! På etiketten står det "en hälsning i juletid", men den kan man ju gömma så är lådan superfin året runt:)

Nu är jag så trött efter helgens bravader, inser också att operationen kanske inte riktigt fick läka klart innan jag började jobba igen, det gör sig påmint nu.

Kram Malin

Inga kommentarer: