tisdag 3 januari 2012

Nyår!

I natt kom jag och familjen hem från en helt underbar semester! Vi firade in det nya året på ett soligt Fuerteventura. (Alla blogginlägg under veckan har varit förinställda).
Vädret har varit perfekt med mycket sol och den del moln emellanåt. En vecka där jag har tagit igen all sömn jag behövde, har haft all inclusive med fri tillgång till mat och dryck, inte behövt städa, bädda, tvätta, diska osv på en vecka. Vad mer kan man begära?! :)

Och så har barnen börjat intressera sig för att ta kort med vår kamera... Resultaten har varit varierande.... ;) Här nedan ett kort från nyårskvällen som var helt fantastisk med massor av god mat och ett mäktigt fyrverkeri. Jag kan verkligen tänka mig att fira nyår utomlands nästa gång igen, det här gav mersmak.



Än har jag lite kvar av julledigheten och ska försöka njuta av den fullt ut. Hoppas ni alla har haft ett härligt nytt år.


Kram Malin

1 kommentar:

NW sa...

Skönt! Det förtjänade ni-)